Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
MØT OPP I GOD TID

Til deltakarar: Møt opp i god tid!

Det er viktig at alle som skal tevle i dag og i morgon møter opp til registrering/øvingsrom i god tid! Tevlingane går innimellom ein del raskare enn planlagt og vi treng tidlegare oppmøte for å få like god flyt i tevlingane dei siste to dagane! 


Del artikkelen: